Cookie Monster

The End. Five days *duck face*
Thursday, September 6, 2012 | 7:36 AM | 0 Love Letter
Assalamualaikum. Salam kasih sayang semua. Harini dah 6 september. Oh ya, sebelum tu aku nak ucapkan selamat hari raya. Hahahahahaahaha awal sangat kan aku wish raya? Kan kan kan? Sila angguk. Maafkan semua khilaf aku. Salah silap. Mungkin ada terguris hati sesiapa. Kita najwa latif ye? Kosong kosong~ Hehehehe.

Okay hmm sebenarnya banyak sangat benda aku nak cerita sebelum ni. Tapi ya, masa menyemburui kita. Lol i mean penyakit M selalu menghalang~~~~~~~ Hahahaha. Aku risau PMR. Risau risau risau............... Gua takut weh. 

Jawip, terima kasih untuk lima hari. Aku bahagia dengan kau. Kadang kadang aku tahu, aku selalu ikutkan sangat perasaan aku. Tapi kau sabar je. Mungkin sekarang dah tiada jodoh antara kita, maka itu aku redha. Aku tahu ini semua untuk kebaikan kau. Kebaikan aku. Dan kebaikan kita. Aku tak pernah benci kau. Kau kena tahu tu. Tolong jangan lupakan aku. And..........good luck trial spm kau weh! Buatlah yang terbaik. Semoga bahagia tanpa aku. Terima kasih untuk semuanya. Terima kasih sebab pernah ada dalam hidup aku. Tentang rasa - Astrid. That song :'))))))))))))))

Malas nak update panjang lah hehehehe. Bye semua. Selamat malam. Assalamualaikum.



Older Post
Meet Me

Hello everyone.

Here You Want

About Links Entries