Cookie Monster

Menanti Kebalikan Kampung
Thursday, August 16, 2012 | 10:48 AM | 0 Love Letter
Assalamualaikum.

Hai semua. Hari ini, dalam facebook twitter semua dah wish selamat hari raya. Alahai tak sangka pula cepat je masa berlalu. Sayangnya nak tinggalkan Ramadan ni. Mohon tahun depan dapat lagilah berjumpa dgn Ramadan. Amin. Bulan ni sama je macam bulan bulan yang lain. Dugaan mesti ada. Kalau tak ada tu, bukan hidup namanya.

Semalam Topez buka luar. Malam camtu Amy masukkan gambar. Aku happy tengok mereka happy :') Olololo, sweetnya aku. Hehehehehe sorry Zetty aku tinggalkan kau sorang. Saja nak bagi kau rindu :p Lol hahahaha cayunx Topezzshh ◉◡◉ ‏

Petang nanti dah nak balik kampung. Alahai Cheras, jangan rindu aku sangat k bebi? Muah muah :* I will miss you. Kedah, tolong setia menantiku lol ahahahaahaha. Haih, aku malas nak update panjang panjang sebenarnya. That's all jelah for today. Tak sabar balik kampung!  Hehehehehe bye. Assalamualaikum. Selamat malam cinta.

Older Post | Newer Post
Meet Me

Hello everyone.

Here You Want

About Links Entries