Cookie Monster

First
Sunday, August 12, 2012 | 6:55 AM | 0 Love Letter
Assalamualaikum.

Hai readers. Aku bosan sebenarnya hari hari hadap benda yg sama. Blog ni pun aku malas malas je nak edit. Sebenarnya aku rindu blog yang lama................ Tulah gatal sangat pi delete blog tu, kann dah menyesal. Haih. I miss you babyyyyyy ceritanaa.blogspot.com and yang lagi satu terdelete tu :-(

Okay nak lupa jap pasal blog blog tu, kang nanti aku nangis hehehehe ok. Hari ini 12 Ogos 2012, harini ahad terakhir kita akan berpuasa. Minggu depan dah raya yeyyyyyy! Aku balik Kedah jumaat ni. So yang balik kampung juga tu hati hati ye? Jangan lupakan dakuuuuuuuu. Hihihiihi

Hmm, trial dah pun habis. So yay! Tapi..........hmm aku risau sebenarnya  kalau dapat result nanti. Lagi lagi Math dengan Science. Ya Allah risau seribu kali risau :3 Harap sangat result semua okay dan okay. Amin. Okay lupakan pasal exam. Jangan rosakkan raya anda dengan memikirkan result exam, yang lepas biar lepas lol ahahahahahaa aku cakap ni macam esok pula raya. Kih kih kih. Aku harap raya ni lebih baik daripada raya raya yang sebelumnya. Ya Allah, panjangkanlah umur aku supaya dapat berjumpa dengan bulan Syawal. Amin amin amin.

Mungkin raya tahun ni aku raya dengan status single. Tak macam tahun lepas. Ehem. Tapi aku tak kisah pun single taken married ke asalkan aku masih lagi berkesempatan raya dengan family tercinta :* Tu pun dah cukup. Hehehehehe. Tak sabar nak balik kampung. Rindu Kedah rindu rindu rindu.............

Okay tu jelah nak cakap harini. Nanti kita cerita cerita lagi ok? Bye! Assalamualaikum :-)

| Newer Post
Meet Me

Hello everyone.

Here You Want

About Links Entries