Cookie Monster

Day with my love ♥
Tuesday, August 14, 2012 | 10:39 AM | 0 Love Letter
Assalamualaikum. Salam sejahtera. Salam satu raya. Eh? Hehehehehehe.

Harini seperti biasa lah aku tak sekolah. Ponteng~~~~~ Aku dah raya dulu tau hangpa semua apa tahu hahahahaha. K harini aku puasa. Bagus bagus. Eh biarlah nak puji diri sendiri. Biarlah biarlah biarlah. Hahahaha today Syasya's family semua datang rumah. Yeah my cousinerzzzzzz tercinta hehehehehe

Lama sebenarnya tak jumpa dorang. Syasya, Aisya and Arra. Gua rindu lu semua broooooooo. Ingat lagi masa aku darjah or form 1 pernah sleep over rumah dia. Dululah aku rajin stay rumah dia. Cam taknak balik je ahahahaha. Main game, main taman, main 'makmak' gituuuuu hahahaha rindunya semua. Tapi sekarang jaraaaaaaaaang jumpa yelah masing masing pun sibuk tak ada masa nak jumpa.

Nak tahu satu rahsia? Sebenarnya kan tadi first time aku gi bazaar ramadhan..........dalam tahun ni. Alahai aku kan #TeamMalasPergiBazaarRamadhan korang tak tahu ke? Hahahahaha nampak Adha kat bazaar busy layan customer. Air soya bang air soya~~~~~~ Hahahahaha 

So malam ini mereka disini, bersama saya. Menemani malam malamku. Muahahahaha. Esok sekolah gua ada sambutan hari raya tapi gua tak pergi gua malas malas malas gua sayang rumah gua sayang ajun lol ahahahaha. Okaylah saya nak mengundurkan diri. Gua malas malas malas malas nak bertype panjang. Mungkin sampai disini sahaja pengakhiran ceritaku............untuk hari ini. Esok masih ada ok? Hehehehehe selamat malam.

Assalamualaikum.

Older Post | Newer Post
Meet Me

Hello everyone.

Here You Want

About Links Entries