Cookie Monster

Monday, August 13, 2012 | 3:31 AM | 0 Love Letter
Assalamualaikum.

Halooooooo kopi ke milo? K puasa lah. Hehehehe. Okay today, aku tak pi sekolah pun. Aku rajin lah sebenarnya cuma sekolah je yang tak kasi aku pergi. K.............. Hahahahaha kelas topez tiga orang je datang harini? Wuwuwuwuwuwu. Cikgu mozita sepatutnya beruntung dapat anak murid macam topez hahahahaha.

K, motif update kali ni hmm sebenarnya bosan sebenarnya lol berapa kali sebenarnya lah ahahaha k. Malasnya esok nak sekolah........................ Cuti terus please? Hehehehehe


Hmm sebenarnya masih risau lagi tentang kau. Kalau boleh aku call sekarang juga aku call tanya kau macam macam. It's okay lah. Aku harap kau dah okay. Even kau tak perlukan aku pun, aku kat sini. Aku dekat dengan kau. Aku ada dengan kau. Aku sayang kau. Tolong jaga diri. 

Assalamualaikum.

Older Post | Newer Post
Meet Me

Hello everyone.

Here You Want

About Links Entries